مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-06ورزشي

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن با درخشش مشایخی بالاخره کاله را شکست داد


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان درنخستین بازی دور دوم لیگ برتر مقابل کاله آمل به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست دور دوم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز برگزار شد که تیم های ذوب آهن و کاله در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمد حسن زاده، علی کاشانی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، امیرعلی قلی زاده، محمدرضا اکبری، محمدحسین جعفری، آریا ساعدی، حمید ضیایی و علی رضا سرداریان بازیکنان ذوب آهن در این دیدار بودند.

در کوارتر نخست این دیدار ذوب آهن موفق شد با نتیجه 20 بر 17 از سد مهمان خود بگذرد، در کوارتر دوم اما کاله بازی بهتری به نمایش گذاشت و در پایان نیمه نخست کاله با نتیجه 39 بر 36 از ذوب آهن پیش افتاد.

در کوارتر سوم بازی نیز این تیم مهمان کاله بود که توانست یک اختلاف دیگر ایجاد کند و با نتیجه 57 بر 53 به برتری برسد؛ در کوارتر چهارم اما ذوب آهن عملکرد فوق العاده ای داشت و در پایان بازی علاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده با نتیجه 77 بر 75 کاله را با شکست بدرقه کرد.

در پایان این دیدار جذاب پاتریک رمبرت از کاله با کسب 24 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد؛ سجاد مشایخی از ذوب آهن نیز با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن ذوب آهن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن با درخشش مشایخی بالاخره کاله را شکست داد

لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن با درخشش مشایخی بالاخره کاله را شکست داد